cheerleading

är hemma nu från mikaelas cheerleading! hon var jätte duktig och gjorde flickis:) (bakåt handvolt) aa men innan så var vi en sväng i nacka och titta runt lite provade mina skor som jag sååå gärna vill ha!!! :´(  skulle köpt dom men hade bara 200 och dom kostade 300 -.- aja men det får bli när jag får månadspeng. aa men mamma var i nacka för linn och mika hade sett henne. aa så jag gick till henne och pratade med henne om ett par skor (ett par andra) det var ett par vanliga svarta pumps. mm och så frågade jag om jag skulle kunna få dom och så fick jag pengar så gick jag och köpte dom! :D aa så nu äger jag dom! :) aa men sen så gick vi till miccans cheerleading det var inga där så vi hoppade runt och lekte medans:P aa men sen efter så fick vi pepparkaka sen så gick vi hem. eller tog bussen:P ja och nu är jag hemma och latar mig. men ska snart äta antar jag. eller hoppas det;)
 
Ungefär så ser dom ut som jag köpte eller mamma:P <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0