fredag, äntligen fredag!

ja idag är det fredag vilket är super skönt! veckan är slut. ja och nästa är den sista. jullafton börjar närma sig och jag har inget att ha på mig, hehe:p jaja men är hemma just nu ensam faktiskt. tittar runt lite på kläder och faebook och lyssnar på musik (såklart) aa men idag så ska jag titta på 2012. ska ta bussen som går om en halvtimme så kan inte ligga och dega här hemma nu hela tiden. aa men sen efter så ska jag möta mikaela någonstans och sen så ska hon sova hos mig;) aa men idag var dagen chill, var med alice, emma och filip hela dagen typ:P mm men vi hade det kul,kul. aja men måste faktiskt ta och gå nu. men kanske komma lite bilder senare, vi får se vad som händer. men jaja, hejdå:)

Kommentarer
Postat av: niccanh

sv: Min kära klocka är köpt på ur och penn :)

2009-12-12 @ 16:03:10
URL: http://niccanh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0