Gossip Girl

jag och syrran har nyss tittat på gossip girl på datorn. gaah, det är så spännande! följer inga tv program utan tittar senare på datorn. orkar inte vara en sån som springer till tvn en speciell tid hela tiden;) aa men det var ett skitbra program jag tittade på. serena var typ jättefull och sen så var hon på ett hotell typ med någon random och georgina. sen så filmade dom och hon gav honom knark och han dog osv. hehe berättar allt det spännande men, men:) aa men idag så har jag inget planerat. mikaela svarar inte men ska inte bomba henne med sms.. aa men annars så har jag inget för mig. mm. men nu så ska jag vara med majs! :) vi ska dra till nacka forum så vi ses där;) aa men måste skynda mig lite så jag inte ligger här och degar hela dagen liksom. ska fixa mig sen så åker jag. så skriver inte mer nu. skriver ikväll eller när jag kommer hem men inte nu liksom. så ni får ha det bra.

Klädsel just nu:

en stor T-shirt och mjukis byxor! :)

haha ska byta:P det är min pyjamas:p 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0