hemma nu

ja jag har legat och latat mig ett tag nu men skriver nu. aa men jag var i nacka forum med ellen, maja, alice och linn. vi gick runt och sen så åt vi på burger king. aa sen så gick vi ju till media markt och titta på en massor med datorer! :D sen så gick linn och ellen. dom åkte typ hem till ellen. aa men vi stannade kvar i forum och gick in och bloggade på apple datorerna, haha:P aa men sen så åkte vi hem till mig, eller vi fick vänta på bussen ett tag. hehe aa men sen så kom den och så gick vi på den och åkte till mig. när vi kom till mig så åt vi mandarin och typ gjorde inte så mycket. sen så följde jag med dom till bussen eller halvvägs för jag vågade inte gå hela vägen själv genom skogen, hehe vi tog en genväg:P men det var ju bra för dom;)
aa men nu så ligger jag och latar mig i lollos säng(om du ser det här lollo så är det för att jag inte orkade gå in till mitt rum. aa men vi ska snart äta middag tror jag, eller hoppas det. är lite hunrig hehe. men ska läsa lite bloggar nu.

sluta läsa min blogg lollo!!!!!!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0