Linn gästbloggar

Hejsan, alla söta bloggläsare !Haha låter inte alls bra ;)Men iallafall idag sover jag hos jossan och det är najs :) Idag så har jag varit i stan men jossan och mika vi kollade runt lite och hade det trevligt josefine som äger denna blogg och aldrig uppdaterar , köpte ett par långa strumpor skitsnygga och billigt pris:)
Men runt tre drog alla hem, jag och mika tog bussen hem och köpte med oss bullar & donken hem YEAMI!

Sen gick tiden jag käkade mat var med några kompisar ute, och sen drog jag till jossan och vi tog lite kort och gjorde lite andra saker och just nu sitter jag och skriver i hennes TRÅKIGA blogg haha! :)

Ha det najs, puss ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

OJSAN! LINN TA DET LUNGT ( BILDEN ) HUR KRAMAR DU FOLK EGENTLIGEN HAHA VÄLDIGT HASTIGT!

2009-12-13 @ 15:02:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0