Om dagen!

hej igen! ja jag ska berätta hur min dag har varit. idag så slutet av dagen så tittade jag natti, tova och mikaela på min lilla dvd på en film. det blev sex and the city. det var skönt. men som tur var så såg ingen lärare. hehe, aja men sen så slutade jag klockan två och då så gick jag till alice och jag hade ingen aning om vad vi skulle göra men vi skulle vänta på rasmus för vi skulle vara med honom sen så kom joar och oskar med också. aa och sen så skulle vi typ vänta på något. men sen typ efter en halvtimme så gick vi från skolan. aa och sen typ efter en timme så var vi nere vid bussen. i vanliga fall brukar det ta fem minuter. haha:P  aa men sen så åkte vi till sickla och gjorde lite allt möjligt där, hehe;) aa men sen så åkte oskar och rasmus hem. sen typ gick joar och han pekade finger till oss? :S aja men sen så stack jag och alice. och på vägen på bussen hem så ringde typ rasmus tusen gånger, haha. aa men sen så åkte vi till medborgarplatsen och tog med oss donken och sen gick vi till alice. aa och nu så sitter jag och gör typ ingenting. eller jo chattar med mika, hehe:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0