äntligen klar!

nu efter ett långt arbete med att städa rummet vikt alla kläder i garderoben och det var en massa saker som skulle plockas undan och nu så är jag klar! känns bra faktiskt :) kan tyvärr inte visa före och efter bilden eftersom att min kamera laddade ur så håller på att ladda den nu. men när den är klarladdad så får ni bilder :) annars sitter jag och lyssnar på musik och typ gör ingenting. imorgon så ska jag och linn kanske på bio och se den nya new moon. men vi får se vad som händer. vet inte ens om jag har några pengar på mitt kort men får ju hoppas på det. pappa svarar heller inte på mobilen så det är svårt. måste fråga hur man kan titta hur mycket pengar man har utan att gå och titta i en bankomat. vill kunna titta på internet. men vet inte hur man gör. men pappa vet typ en sida fast har ju ingen aning om hur man loggar in. det är nog bara pappa som kan det. ska ta något och äta snart eftersom att min mage kurrar och jossan är hunrig! :( borde igentligen inte äta men, men. är skithungrig! åt bara lite pommes frites till lunch idag. och ett glass vatten plus ett tuggummi. haha. nyttigt eller hur? *inte*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0