det blir alltid att jag skriver så sent!

hejsan svejsan! sitter just nu och tittar på arigon på tvn. den är helt ok. men håller mest på med datorn, hehe.haha försökte lära mig beyonce - single ladies men det är ju hopplöst! vill verkligen lära mig dansen den är så cool:) juste! har märkt att dom har ändrat sexy bitch till sexy chick för det var typ stötande? :S konstigt, jaja men man kan fortfarande lyssna på det gammla;) har skit tråkigt verkligen. jaja. tråkigaste helgen jag har haft faktiskt -.- men längtar tills nästa! får träffa söta ninni, linn och natalie då! :D:D:D:D
orkar inte förkara. men vi ska vara på mitt landställe nästa helg och då kommer det en massa folk osv... aja men just nu så dunkar jag musik på min cp dator som jag hatar!!!! jaja men ska leta reda på min kamera sladd nu!
kisses <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0