lite sent men, men.

ja som sagt så blev det lite sent men har ju simmat idag. Fick jätte ont i nacken vet inte varför men fick det bara. aja men nu så är jag hemma. efter vi hade simmat så gick vi in och bastade och kastade iskallt vatten på varandra haha. aa och sen så fixade vi oss och sånt. sen efter en timme så var vi klara. då åkte jag, alice och tova till nacka. åt på burger king som vanligt hehe. aja men träffade bland annat leo där. känns som tusen år sist. aja men sen så åkte jag hem och nu så är jag hemma. ska sätta mig och läsa underbara twilight nu! älskar den filmen . håller på att ladda ner new moon just nu! :D hoppas det funkar :)
aja ska äta nu <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0