tråååk

alla "ungdomarna" eller vad man ska ska nördar sig med wii och jag sitter här framför datorn och nördar mig, hehe. det är pappas födelsedag det är därför. Men just nu så väntar jag på att tårtan ska dukas fram! :) till lunch så blev det ceasar sallad. mums:) tittade just in makeupbox.blogg.se läser typ hennes blogg hela tiden nu för tiden! :D i alla fall sen när jag tittar på hennes bilder så ser jag en hund och shit vad det liknar min förra hund. vi lämnade ju bort den för typ några veckor sen för att vi inte kunde ha honom :( men vi får se om hon svarar! :)
aja men pappa fick en sabrerings lektion igår av vivi så vi åkte in till stan och pappa fick sabrera en flaska. och sen så fick han en sån kniv så han har sabrerat en massa flaskor här hemma nu. haha. utomhus förstås. för er som inte vet vad det är så lägger jag in en video senare ikväll! :D

Hannas söta katt! :)


 

NU KOM TÅRTAN!


Kommentarer
Postat av: Vega Karlsson

sv: Nej den hette Charlie eller något.

2009-11-22 @ 16:22:54
URL: http://makeupbox.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0