Twilight

har precis läst ut första boken nu i twilight. alltså Om jag kunde drömma. den är så bra! :) har börjat med tvåan nu som heter När jag hör din röst. den är bra så långt som jag har kommit än så länge! :D aja men har precis pratat med alleballe i nallen. vi sa inte så mycket direkt men det blir hon och jag på måndag. hehe, fast känner mig fett taskigt mot henne! :/ mamma är dum och jag skulle sova hos henne igår men sen så fick jag inte och hon hade åkt hela vägen hem till mig! aa och sen på dagen så slog jag henne på axeln där hon hade tagit sprutan *hihi* fast det slutade med att jag blev jagad och till slut låg på golvet och bad om att hon inte skulle slå mig, haha. ¨

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0