oops!

hehe har inte skrivit på hela helgen men har ju haft så kul med mina kompisar så aa bloggen är i sista hand!
aa men sitter just nu och lyssnar på musik like allways.. aa men dator har dampat lite men nu funkar den! :D
aa men i fredags sov jag hos natascha och hon hade tjejmiddag;) sen på lördagmorgonen så skjutsade natascha mig och mikaela till bussen med golfbilen. alla andra hade redan åkt då. aa och vi fick sitta och vänta på bussen i en timme mitt ute i ingenstans! aa men i dansade på vägen haha det kom typ fem bilar per 2:a minut eller vad man säger:P aa men sen åkte jag hem tog en dusch och sen packa väska och senare så skjutsade mamma mig till tova! ;) aa vi skulle vara hundvakt till hennes granne:) mm och sen sov jag där. jupp idag har jag bara chillat och äte kanelbulle hos mammas kille eftersom att det är kanelbullens dag idag;)
mm men snart ska jag duscha, måla naglarna och även välja kläder tills imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0