Godmorgon!

är hemma idag igen för känner mig lite risig. ja men imorgon ska jag nog gå till skolan! tyärr så glöde jag kamera sladden hemma hos pappa -.-
jaja men den kommer väl hit någon gång! just nu så sitter jag och tittar på tv och jag och mika har pratat i tele ett tag men hon skulle ringa sin mamma så jag väntar just nu på att hon ska ringa tillbaka. men det blir väl snart tror jag. tittar även på lite skor och sånt alltid lika kul! snart ska jag äta lunch också! klockan elva har jag bestämt:)
hehe men det är den tiden jag brukar äta i skolan så aa. är ganska hunrig för jag har inte ätit någon lunch bara en glass hehe. men nu ringde mika igen:) aa vi sitter och snackar om lite saker. hon är ju också sjuk idag. men nu  så ska vi visst gå och äta lunch skriver efter det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0