hemma efter shopping!

hejsan allihopa! är nu hemma eller asså jag har varit hemma ett tag  :) jag och mika åkte och shoppade idag:) först åkte vi till slussen och jag köpte byxorna till en mjukisdräkt asså bara byxor. behövde ett par till gympan så det blev ett par svarta. aa sen så åkte vi till nacka forum och jag hittade en jätte söt t-shirt på gina tricot! :D
aa men sen så tog jag och mika bussen hem och mika bytte buss vid grisslinge och jag gick hem! men påvägen hem så tittar jag bak och så ser jag mikaela!
mikaela säger jossan!
jag säger mikaela!
så börjar vi springa mot varandra haha. aa men sen så stod vi och snacka lite och sen så kom hennes buss. aja men visar lite snabbt vad jag köpte men nu så måste jag plugga så ses senare (kanske?)

svarta velour byxor - från nån affär
tröja  gina tricot

Kommentarer
Postat av: Linn

Josefine, du skämtar ! Jag ska också köpa en sån tröja .. ohhhh ! -.-

2009-09-30 @ 20:13:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0